Frisk snart kanske?

Faaaan....

Jag blir inte friskare... Hatar att vara dålig! Men imorrn måste jag nog åka till jobbet, vill inte verka lat på något sätt. Och så är det något mer som gnager mig men vet inte riktigt vad. Jag har känt mig ledsen och nedstämd idag men kan inte sätta fingret på vad det är... Konstig känsla. Men men, det blir nog bättre med helgen.

Tänkte fatta mig kort i det här inläget då min dag har varit väldigt icke händelserik. Har varit hemma, sängliggandes nästan hela dagen förutom när jag låg i soffan i vardagsrummet och såg på film.






Så här utslagen var jag idag, enda skillnaden är att jag idag inte låg utslagen i en solstol med solen i ögonen och en underbar pool i ögonvrån..

Nu är det past bedtime om man är så sjuk som jag..Buhuuu tyck synd om mig!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0