Goodnight, sleep tight, dont let the bedbugs bite!

Gokväll

Tänkte skriva ett meningsfullt inlägg ikväll faktiskt men tiden bara rann iväg när jag och Helena pratade på msn för ovanlighetens skull och svävade iväg bland företagsidéer, fynky names och annat hemlighetsfullt som förhoppningsvis kommer att bli något riktigt stort :)

Så jag orkar tyvärr inte sitta och trycka tangenter så länge till. Jag får besök i min säng inatt också, och det är INTE mitt vanliga sängsällskap. Nej, min bror ska sova i mitt rum då hans rum är under construction. Tur att man har en stoor säng. Fast i och för sig... Det är skönt med stor säng med mitt vanliga sängsällskap också.
No offense baby ♥

Natti natti alla mina tuuusen läsare!
(Konstigt att jag inte har hamnat på topplistan än)

C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0