Negativa tankar

Hej alla!

Har haft lite bloggtorka den här veckan. En liten uppdatering då: Veterinären ringde i måndags och meddelade att Almas knöl på ryggen är en godartad tumör som måste opereras bort. Det låter läskigare än vad det är, men ändå lite halvläskigt att hon måste opereras och sövas. Men det ska nog gå bra :)

Annars har det inte hänt så mycket i veckan. Har varit hemma och gjort en storrensning i min garderob. Har numera två garderober, den ena för "lediga " kläder och den andra för mina "buisness" kläder. Dessvärre har jag inte så mycket resurser i buienessgarderoben, men min snälla pappa har lovat att han ska shoppa med mig någon dag framöver. 

Jag väntar fortfarande på resultatet på tentan. Kan man vara slöare på att rätta tentor eller? Blir så trött...Mitt liv hänger på det här tentaresultatet och så sitter gubbjäveln och gör nåt annat säkert.  Funderar på att ringa eller mejla han snart...

Aja, nu sitter jag på jobbet och ska försöka få bort dessa negativa tankar. Jämt negativa tankar nuförtiden. Bort bort bort.

Ha en superdag!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0