present, champagne & hollywoodfruar

Vilken dag!

Har precis kommit underfund med att jag aldrig mer behöver skriva en tenta. Guu så skönt! Behöver aldrig mer sitta i en knäpptyst skrivsal i sex timmar för att sedan stiga ut ur salen och känna att man kan klara den lika gärna som man kan få underkänt. Hatar den ångesten!

Mamma, pappa och Martin var så snälla idag. Jag fick en superfin examenpresent som jag ska ta bild på imorrn när Fernie kommer eftersom jag såklart glömde kameran i helgen igen. Och så blev det inte Olearys, pappa tyckte det såg för sunkigt ut. Han har inte riktigt förstått att  dem serverar världens godaste hamburgertallrik. Det blev istället middag på Amazon som låg närmast till hands, men det var supergod mat där också.

Efter en god middag bjöds det på champagne hemma. Snacka om pådrag för att man klarar sig igenom en utbildning. But i liked it :)

Har än en gång sett hollywoodfruarna glida omkring, vad tragiskt det är. Stackars Maria. Hon tjänar för första gången på mycket länge sina egna pengar. Så går hon och köper ett kylskåp. inte ens ett rostfritt kylskåp, utan ett vitt hederligt 90-talskylskåp. Ett kylskåp. Stackars kvinna. Men hon är ganska söt faktiskt. Måste vara hennes lena bebisröst.

Sovtajm!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0