Spontan kväll, I like!

Gonatt allihopa!

Var längesen jag va uppe så här sent! Men jag ligger i min säng och är alldeles klarvaken, kan vara för att jag vakna 10.30 idag och inte gjort ett skit under dagen. Hade en jättemysig kväll hos systeryster med hemmagjord pizza och ananas till efterrätt. Och Idol såklart. Var tvungen att rösta på Calle när dem nu har fått för sig att man måste rösta fram den sista deltagaren. Go Calle!

När jag 23.30 var på väg hem fick jag för mig att möta upp Emma som befann sig på söder med Pont och Hasse och det var mycket trevligt må jag säga. Var på nåt ställe som heter Imperiet. Ganska så soft ställe faktiskt. Är ju inte ute så ofta så jag skapar mig inte så många intryck av ställen man kan gå till. Men nu ligger jag iallafall här i sängen. Och är ganska så pigg... Ska checka av min mail, lite bloggar och kanske nån låt att ha på hjärnan innan man somnar.

Så, godnatt Sverige!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0