Toda was a good day!

Tröööötttt....

Men det gör ingenting för det har vart en riktigt bra dag. Den började bra redan imorse när jag fick lilla Alma i min besittning. Mysigt värre! Sen åkte hon och jag in till stan och träffade en mycket kär vän som jag hade när jag bodde i Borlänge, hon var nämligen på visit här i hufvudstaden. Det var suuupertrevligt och vi pratade om allt mellan himmel och jord i stort sett hela eftermiddagen. Det är så roligt när man träffar en bra vän som man inte hängt med på väldigt länge. Man liksom startar där man slutade sist. Ni fattar vad jag menar?!

Efter en trevlig dag inne i stan åkte vi (läs jag & Alma) direkt till Emmafemma där hon, jag, steffie och hundarna skulle ha mysig filmfredag. Efter Idol så klart ;)
En shopaholics bekännelse blev det. Den var väl sådär, kunde inte direkt identifiera mig med huvudkaraktären så som Blondinbella gjorde efter hon sett filmen "Jag kunde verkligen identifiera mig med huvudrollsinnehavaren, vem har inte haft det så liksom??"
men men, det var en lätt film så den var väl helt ok en mosig fredagskväll.

Så nu är jag hemma, latie latie... Nu ska jag och Alma krypa ner under täcket och gosa tills vi båda somnar. När inte Fernie är här smyger jag upp Alma i sängen, det är ju såå mysigt :) Don't tell!

Godnatt alla
Pyss & kryyym
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0