I love babies!

God eftermiddag!

Är hemma idag och är ganska rastlös faktiskt. Har nyss tittat på Förlossningskliniken på fyran, det är mitt nya programberoende. Det är ju skihäftigt att föda barn! Jag tror att jag har fällt en tår varje avsnitt jag kollat på. Inte bara för att det är så fantastiskt att en livs levande människa kan komma ut ur en annan människa, utan också samspelet mellan Mamman och pappan under en förlossning. Det finns inget finare än en man som uppmuntrar och puschar på sin själsfrände under en hemsk och långdragen förlossning.

Nu blev jag värsta ödjmuk till att föda barn. Haha. Men en vacker dag är det faktiskt min tur. Och jag hoppas att det är Du som finns vid min sida då ♥



Livets lilla mirakel


Kommentarer
Postat av: Katja

haha...då har vi samma beroende, tipsar om tv4+ som visar förlossningskliniken då och då. Två av mina gamla skolvänner fick barn i förrgår, båda två. Häftigt! Tänk, förhoppningsvis är det inte så lång tid kvar tills vi sitter med varsin liten i sanden på Kanan =)

2009-09-18 @ 10:54:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0