Oproduktiv dag

Hej alla söta!

Idag har inte varit en så produktiv dag som jag hoppades på. Vaknade tidigt då Fernie skulle börja första dagen på hans nya jobb. Men när han gick så blev jag lat och låg ett bra tag i sängen innan jag gick 10 meter och satte mig i soffan för att titta på tv. Nyhetsmorgon, The voice, Rachael Ray, Våra bästa år, en film på tv1000 och en del annat skit. Hade egentligen planerat att åka till kontoret idag för att fixa lite grejer men min lathet och trötthet fick mig inte ur huset idag. Tills jag fick dåligt samvete mot Alma eftersom jag har privilegiet att ha henne i några dagar framöver. Så jag tog mig ut till Långängen och gick en vandringsstid på 5 km i skogen. Väldigt skönt faktiskt när man väl tog ändan ur soffan (eller nåt sånt).

Så nu sitter jag i soffan igen och har ganska tråkigt. Längtar tillbaka till Turkey.

En vecka av inga krav, ingen stress, ingen ångest. Bara kärlek & njutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0