100 steg på 3 dagar. Typ.

Kära läsare.

En oproduktiv dag blev lätt en oproduktiv helg. Om jag skulle haft en stegräknare på mig skulle den just nu visa 100 steg på sammanlagt tre dagar. Jag trodde ju att jag skulle bli frisk i fredags och att jag skulle kunna gå på middagen hos H & V, men jag mådde bara sämre när jag vaknade på fredagmorgonen så fick ringa och skjuta upp det som skulle bli en trevlig och spännande middag.

Och så gick dygnen.
Fredag → slapp famför tvn.
Lördag → slapp framför tvn. Dock med min soulmate så det var mysigt ändå.
Söndag → Slapp framför tvn i Knivsta med tillhörande powernap förutom nån timme när vi var med Almis hos veterinären.


Det var det. Och för ni som undrar om Alma är ok så var vi hos veterinären pga en knöl som hon har på ryggen. En fettknöl trodde vi (som för övrigt är helt ofarlig) men det var det tydligen inte, utan det behövdes göra ett cellprov som vi får reda på svaren på på tisdag. Hoppas min lilla Almis inte har något farligt bara...


Ser jag en liten tår hos min finaste Almis?

 
Nu är klockan mycket och jag ligger återigen i min stora 160säng och ser fram emot att stänga ner fabriken. Hade velat vara uppe och kollat på VMA som börjar 02.00 svensk tid men mina ögonlock vill nog inte samma sak. Plus att man ska jobba imorrn. Vet inte riktigt vad jag tycker om att Blondinbella ska agera intervjuare. Är hon verkligen den rätte för detta? Vi får väl se!

Nu ska jag sova, ska drömma goda drömmar om världens bästa hund!
Puss Godnatt
C


Kommentarer
Postat av: Kattis

Lilla Alma....det är hon som är en liten gullig fettknöl, den på ryggen är bara en accesoar. Skämt o sido, hoppas det går bra.

2009-09-14 @ 12:36:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Helena

Nej vad är det du säger.. jag hoppas verkligen att hon mår bra och att det inte är någon fara. Rings!

2009-09-14 @ 14:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0