Att en vecka kan göra så mycket

Välkommen hem Camilla & Fernie!

Oj vilken underbar semester vi har haft, jag och min älskling. Massa sol, bad och annat skoj som jag ska gå in lite närmare på när jag är piggare. Vi kom hem nio imorse, vilket betyder att vi har rest halva natten ungefär. Så vi ligger redan i sängen. Fernie sover som en prins bredvid mig. Ska snart stänga ner och krypa ner bakom honom och sova som en stock, men först tänkte jag sammanfatta den här veckans semester med lite bilder. Det finns ju mssa fler bilder men eftersom jag inte är en hejjare på datorteknik tar det alldeles för lång tid att ladda upp så måmga bilder som jag egentligen vill. Så det får bli i omgångar.

Enjoy!


Femstjärnigt hotell, of course ;)


The Main-pool med tillhörande bar


Aktiviteter runt poolen


En äkta turkisk kebabtallrik


Fernie åker kana


Underbara Vi ♥

Nu måste jag verkligen sussa, godnaaaatt!


Kommentarer
Postat av: Frishko

Jag vill ut och resa igen... ska vi?

2009-09-13 @ 20:22:07
Postat av: Anonym

Klart vi ska, vi har hela livet på oss!

2009-09-13 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0