Vad står på dagens agenda?

Gomorrn gomorrn!

Sov inte så jättebra inatt faktiskt, hade en del som snurra i huvudet. Hade tänkt gå till jobbet idag men när jag vaknade vid åtta var jag halvt död. Råkade somna om och vaknade 10.30. Oops... Fernie har iallafall hört av sig så det var skönt, he's alive!

Funderar på om jag ska åka till Skhlm, är i starkt behov av att ha en jacka och ett par skor. Men jag har typ blivit immun av shopping, jag kan inte hitta någonting och allting är för dyrt. Jag har varit pank alldeles för länge nu, när ska det få ett slut? Aldrig har jag så starkt trott att pengar kan göra mig lycklig. Det är nästan så jag önskar att jag var inblandad i G4S rånet. Pathetic or what...

Nu ska jag iallafall hitta lite bra musik på Spotify som jag kan nynna till medan jag fixar till mig och funderar på vad jag ska göra idag. Ikväll ska jag till min söta syster i Nykvarn, vi ska göra hemmagjord pizza och kolla på Idol och bara catch up. Det var längesen må jag säga.

Förresten..Om ni undrar varför det inte kommer upp så många bilder här så är det för att båda kamerorna är hos Fernie och jag har glömt att ta hem dem varje gång jag varit där. Men ska försöka ta ite bilder i helgen! 

Puss & kraaam
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0