Påskmys

Min påskhelg var mycket bra, för er som undrar

Den innefattade ungefär detta:

Familjemiddag med god påskmat och tjock syster - Trevligt umgänge med Fernies sida  - Underbara prinsessor - Slappdag - Prommisar med vovven - Solning i det underbara vädret - Köp av bil - Kontraktskrivning - Mys

Helt enkelt en bra helg. Fick nog lite för mycket av det goda då jag vaknade imorse helt tjock i halsen.
INTE OK! Var på kontoret en sväng men drog hem vid lunch och kurerade mig lite med te och vila.

Hoppas alla hade en bra påskhelg, nu är det inte långt till sommarn!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har ju faktiskt nyligen startat en viktblogg bland annat i syfte att komma i form inför sommaren :) www.beachkropp.blogspot.com är det mycket fyndiga namnet, haha. Syftet är att jag ska slippa skriva om dieter och motion på min vanliga blogg, har märkt att folk blir sura då så den nya bloggen är endast för en exklusiv skara! Häng gärna med dit och bli inspirerad/inspirera mig :D

2010-04-13 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0