Bad update I know

Hoho

Som vanligt så händer det inte så mycket i mitt liv, iallafall inte något som är värt att skriva om. Det går väldigt segt för mig i det här yrket. Bubblan med lägenheter som säljs som smör börjar spricka och det är inte så jättekul att börja jobba mitt i sprickan so to speak. Jag har sedan november haft fem stycken lägenheter varav en har sålts. Det känns sådär för självförtroendet faktiskt. Lite frustrerande att bo hemma och inte känna att man får in nåt på kontot så man kan börja söka sig utanför ens lilla flickrum. Men men... Jag känner att jag klagar väldigt mycket just nu och den det går ut på är ju stackars F.
Men han står ut med lilla mig och det älskar jag med honom ♥

Ikväll ska vi äta en romantisk middag på Mamas and tapas, bara för att vi känner för det (och för att F bjuder såklart). Mys mys!!


Så här uppgiven som jag ser ut här känner jag mig nu....

Hej heej


Kommentarer
Postat av: Fernie

RYCK UPP DIG!!

2010-02-11 @ 15:10:27
Postat av: Yasmin

Positivism;)

2010-02-11 @ 21:59:09
URL: http://acceptandmoveon.blogg.se/
Postat av: Flizan

Men gumman då!!! Squashen går ju grymt bra iallafall, slår ju mig varje gång, fast jag vet inte om det är till nån tröst :D

Det kommer nog släppa det där med försäljningen och då blir det katchupeffekten vilken leder till CACH!!



"Keep up the good work" <3

2010-02-12 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0