Facial treatment

En liten uppföljning på det förra inlägget...

Vad jag köpte till Fernie på vår mysiga tvåårsdag?
Inget

Nada

Så tråkig jag är va, men så är det när man är fattig. Hehe, jag är surprised att han har orkat stå ut med en fattiglapp som mig i två år.

Idag ska jag på ansiktsbehandling på Electa som jag fick när jag var på VIP-kväll där. Det ska bli huuur skönt som helst, och jag ska verkligen försöka njuta av varje minut. Om jag har tur får jag träffa min söta vän Suzan där som också fick en ansiktsbehandling. Älskar att klappa på hennes bebismage som börjar bli riktigt stor nu.

Ha en bra dag
C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå nada, du bjöd ju på middag igår=) Spanks...

2010-02-26 @ 17:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0