Kärlek i luften

Pirr i magen....

Om tre timmar står jag på Arlanda och väntar på att min älskling kastar sig i mina armar. Åhh så mysigt! Det är verkligen inte förrän man är ifrån varann man inser hur mycket man saknar den personen och hur bra man egentligen har det! Snacka om nykär.... Vi ska även spendera kvällen och natten på hotell, romantikpoäng eller vad! Vad som kommer att ske under kvällen censureras här i bloggen, men perfekt kommer det vara iallafall!

Och gissa vad det är för dag imorrn..Den här helgen kommer nog bli riktigt bra. Lilla jag blir en siffra äldre nämligen och det kan ju inte firas bättre än att få vara med min soulmate. Kanske, kanske går ut imorrn också, det beror på hur trött Fernie är och om det erbjuds något roligt. Men mysmiddag hemma blir det iallafall utan stök och stång, och förhoppningsvis med lite gott sällskap.

Nu kallar arbetet, kan inte sitta här och slöa på min nya arbetsplats.



Jag och min underbara syster som är lite rund om magen :)

Tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0