Nöjd eller inte?

Hur vet man att man gör rätt val?

Tänk vad många val man måste göra här i livet. Hur f*n ska man veta att nån av valen är rätt?
Jag funderar och funderar. Mina tankar tar verkligen aldrig slut. Jag är aldrig nöjd. Eller kan det vara så att det alltid dyker upp någonting som är bättre än det man redan har, trots att man är ganska nöjd?

Kommer man sitta där när man är 90 bast och verkligen vara nöjd med vad man har åstadkommit i sitt liv?
Det återstår att se.

Jag står iallafall mellan valet och kvalet mellan nöjd och onöjd. Krångligt men sant. Om min näsa inte snorar alltför mycket och om min kropp säger ja så ska jag åka och träna idag med min Emma så jag kan sprida ut lite tankar över hela SATSgolvet. Det ni!

chaoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan. Jag tror att det är lite hur man är som person det här med rätt val. Du har mycket ambitioner och ser framåt hela tiden till nya mål och det är bra. Jag tror att du alltid kommer att söka nya utmaningar. En del nöjer sig med vad man har och arbetar med. En del lägger ingen krut i ngting. Det viktigaste är att man mår bra för det speglar hela livet. Nu undrar jag hur det gick på SATS?

2010-02-18 @ 22:57:48
URL: http://asas.se
Postat av: Erika

I know - how to know??? Kram

2010-02-25 @ 10:47:33
URL: http://unzip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0