Jobb jobb jobb

Heej!

Long time no seen... Sitter just nu på mitt nya kontor och blickar över gråa kalla Stockholm och en istäckt Riddarfjärd. Men grymt det blir att sitta här på sommaren, cant wait!

Försöker komma igång så jag kan börja tjäna pengar och skaffa mig en riktigt liv, vem vet hur lång tid det kommer att ta...  Just nu känner jag bara att jag vill vrida fram tiden i två år då jag förhoppningsvis har lite kött på benen, en lägenhet, en bil och ett lyckligt förhållande (som jag visserligen har nu också men allt är ju liite roligare med lite fickpengar).

Om två dagar kommer min plutt hem efter att ha varit i Chile i hela sex veckor! Helt sanslöst..Tiden har gått så fort men ändå så långsamt. Gissa om vi kommer vara klistrade på varande, dem första dagarna iallafall. Haha sen är allt som vanligt.

Ha en bra dag!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0