En bra måndag med PH!

Då var det måndag igen ja...

Första måndagen på året, hur känns den? Jo, som vilken tråkig måndag som helst. Det var en pina att gå upp imorse och ta tunnelbanan, först till dagis, och sen till jobbet. Tur och retur. Men ändå helt ok. Träffade min favorit Suz på jobbet, och tog en extra lång fika. Sen fick jag oväntat besök av my sis och hennes kompis så det råka bli en fika till. Sen var det så himlans kallt på kontoret (eftersom chefen är så snål med värmen) så jag pallade inte sitta och huttra nå mer så jag gick hem. Nu har jag precis kommit upp efter ett långt superhett bad och har på mig min sköna morgonrock som jag fick i julklapp.

Och idag, mina damer och herrar, börjar nåt på tv som många har längtat efter....




Paradise hotel!!

Jag är bänkad framför tvn 22.00. Dubbelavsnitt dessutom!

See ya
C


Kommentarer
Postat av: Fernie

sluta...

2010-01-05 @ 02:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0