Leilas kladdkaka gör mig 52 kg tyngre?

Tjolahopp!

Idag är det måndag igen. Tiden går ganska fort ändå. Nu är det bara drygt tre veckor tills min soulmate anländer till Sverige. Saknar dig!
Såg ett program igår om tjocka människor och plastikkirurgi. Där var det en kvinna vars man åkte till Kina (i krig tror jag) i ett år, och när han kom tillbaka så va hans woman 52 kilo tyngre. Hon blev så ledsen att dem va ifrån varann så hon började tröstäta. Kan man gå upp 52 kg på sex veckor tro? I såna fall kommer jag med största sannolikhet att göra det. Med, i skrivande stund, en kladdkaka i ugnen känns det som att jag banar samma väg som den stackars kvinnan. Men ack så gott det ska bli med kladdkaka, det är värt några kilon :)

På tal om vikt, vet ni vad en kille på jobbet har för värderingar kring överviktiga människor? Blir arg bara vi börjar diskutera det. När han gifter sig så vill han ha en klausul i äktenskapsförordet att om hans tjej blir tjock under förhållandet så ska hon inte få ta del av något om dem skiljer sig. Och tro mig, han är helt seriös. Hur sjuk kan man vara? Idiot.

Mmm, det börjar lukta kaka här i köket. Önskar att jag kunde ta kakan och flyga med den över atlanten och till Fernies släktingar som jag gjorde succé hos förra året (eller det var nog kladdkakan som gjorde succé). Rent praktiskt så skulle jag faktiskt kunna göra det. Men det skulle ju vara alltför bra för att vara sant så vi struntar i det va.

Smaklig måltid Camilla & Martin!
Tack tack
C


Kommentarer
Postat av: Fernie

Asluuuuuuda! Ante ska doo bli tjockis häller!

2010-01-12 @ 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0