Nyttigt är gott

Hola

Mm, om en kvart ska jag äta någonting som är riktigt gott, som familjen Cisternas har introducerat mig i.



Thats right, kronärtskocka! Man bryter av bladen en efter en och doppar i en härlig blandning av citron. olja och salt. Nyttigt och bra. Jag har varit sugen på det här i flera veckor och till min stora förtjusning kom mamma och Martin hem med två stycken som vi ska mumsa på ikväll.

Annars så är det en ganska lugn kväll. Imorgon däremot är en viktig dag för mig. Jag måste göra bra ifrån mig. Vill inte säga än vad det är jag ska göra om det skiter sig men det är jobbrelaterat iallafall. Det ni kan göra är att hålla tummarna för mig :)

Nu ska jag fortsäta mysa i min Calvin Klein-morgonrock och äta kronärtskocka!

Chao chao


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tell me! Jag är nyfiken :)

2010-01-14 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0