Söta söta M & K

Godkväll

Finns det något bättre än att lägga sig nyduschad i rena nybäddade lakan? Don't think so. Hela mitt ansikte är insmetat i lechuga och känns nu så där lagom fettigt (Finns bara en som fattar vad jag menar med det).

Idag har jag varit i Märsta och hälsat på Fernies syster, hennes sambo och deras underbara barn Maja & Klara. Dem ska nämligen åka till Chile på måndag och jag vill ju inte att dem små knytena ska glömma bort mig. Så vi lekte konstant i nästan tre timmar, ååh vad dem är söta. Får alltid bebisnoja när jag går därifrån. Vll ha, vill ha, vill ha. Hur svårt kan det vara liksom? Tvivlar på att jag nånsin kommer att få så söta barn. Eller jo, kanske. Snarlika iallafall.

Näe, nu ska jag kolla lite tv och försöka somna tidigt. Börjar ju jobba på måndag och måste se till att vända på dygnet lite då jag som regel har somnat vid 2 varje natt och vaknat 11.

By the way, Alma började löpa igår. Jobbigt att vara tjej!

Natti natti
C


Kommentarer
Postat av: Fernie

...saknar din lechugahy på kvällarna...

2010-01-04 @ 03:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0