Dag 1

Ok,

Vaknade idag med lite spänning i kroppen. Hur ska detta fungera, kommer jag att klara 13 dagar? Klart jag ska! Emma gick tidigare till jobbet så jag sov kvar en stund i hennes gudomliga säng. Ja, juste ja,  jag bor ju som sagt hos min medbantare Emma under denna period. Allt för att vi ska kunna samarbeta så bra som möjligt och peppa varann och skälla på varann om nån är olydig och vill äta nåt förbjudet.

Frukosten bestod av ett glas vatten och en sockerbit.

Har även min vattenflaska till förfogande på mitt skrivbord. 2 liter om dagen, check!



Till lunch blev det 2 hårdkokta ägg med en kopp kokt spenat. Faktiskt helt ok combo. Hade visning på kvällen så hungern smög sig ju på ganska rejält framåt sex sådär. Väl hemma gjorde vi lyxmiddag, 200 g biff med en skål sallad. Nu sitter vi i soffan och jag måste erkänna att jag redan är sjukt sugen på en fet godispåse. Och popcorn. Och choklad. Mmmm... Men det här ska gå bra, vi är duktiga!

Snart blir det väl läggdags, i ett försök att dagarna ska bli så korta sommöjligt...

Nighty nighty 


Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag fattar inte hur man frivilligt kan välja att bosätta sig med en Emma som inte får någon mat. Camilla - livin' on the edge!

2010-06-15 @ 19:03:19
Postat av: Camilla

idag (dag2) har jag fått mig en liten dos av Emmas inte-få-någon-mat-irritation. Men jag tacklade den väl tycker jag :) Vi är grymma!

2010-06-15 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0