Dag 2

Gokväll

Fortfarande dag 2...Klockan är 22:00 och jag och Emma har anslutit oss till sängen... Vi är trötta. Energin börjar sakta men säkert tyna bort men det är fortfarande inte som jag hade förväntat mig, det är jättespännande det här! Kollar mig redan i spegeln och hoppas att ett liiiiitet uns fett har försvunnit från min mage...

Anyways... Idag har varit en liten otursdag för min del (och även Emma), trots att det i Hänt Bild stod att idag skulle vara min turdag. Fick en parkeringsbot på 900 spänn (?!), lägenheten som jag skulle på visning på idag har gått upp massor och lägenheten som jag hade visning på i helgen blir inte såld... Trots denna otur köpte jag mig en trisslott på vägen hem (Malin på jobbet som glatt sa att jag säkert skulle vinna på triss, eftersom det ändå är min turdag). Men såklart vinner jag ingenting på den, tack för det Malin!

Det har vart lite av en depressing dag idag faktiskt. Men det är tur att jag har så glada medarbetare på jobbet och en underbar roomie.

Har förresten inte träffat min Fernie sen i fredags, det saknar jag! Men den som väntar på något gott....och smalt :)

 Detta bjöds det på till middag ikväll


Bogskinka med en kopp yoghurt

Efter en faktiskt mättande middag gick vi en timmes promenad


Emma i sitt essä

Och nu ligger vi som sagt i sängen och tänker på refrängen..Måste somna snart, innan hungern smyger sig på!

Godnatt smala Sverige!


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Ni är galna! Men jag följer med stor spänning! Ingen idé att bjuda hem på middag än alltså;)

2010-06-16 @ 09:24:15
URL: http://acceptandmoveon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0