Dag 2

Jaha!

Är inne på dag två och det här känns ju faktiskt bra. Känner mig inte konstig på något sätt än så länge, men det har ju trots allt bara gått två dagar. Åt precis lunch i form av 200 gram biff och sallad (som igår kväll).

Var även på gymet imorse och sprang 20 min intervallträning och körde lite mage och rumpa. Dock googlade jag lite när jag kom till jobbet och fick vetskap om att det inte är bra att konditionsträna under dieten...Strange.. Så får se hur det blir med det. Kvällspromenader kommer det att bli iallfall. När jag googlade hittade jag folk som gått ner typ 10 kg av det här..Det är lite skrämmande.

Hur skulle jag se ut om jag gick ner 10 kg? Det känns ganska mycket...


Jag om 13 dagar?

Don´t worry, jag gillar mig själv och skulle aldrig driva detta till det onormala. Vill bara bli fin (och några kilo lättare) tills vi åker till Italien och kanske bli sporrad att äta nyttigt och skippa skit mellan måltiderna...

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: fernie

Warum någonting fattas i texten??



Kisses for u!



2010-06-15 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0