Dag 4

Tjoo!

Sitter just nu på kontoret i min ensamhet, alla är i Barcelona utom jag och en kollega som för tillfället är ute på äventyr. Så nu ska jag pumpa lite musik och njuta av ensamheten!

Idag har jag mycket mer energi än igår, var lite dålig med vattnet igår.

Tänkte faktiskt bjuda på en före-bild på mig...Den här är tagen innan vi började dag 1.

Jag lägger alla kort på bordet!

Startvikt: 69 kg



Hoppas bara nu att det händer nåt, så jag har nåt att visa upp om 10 dagar.....

Kom fram mitt efterlängtade sex-pack....

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Asssåå Camilla du e ju störd... du har ju jättefin kropp! Vad håller du på med?!?!??!

2010-06-19 @ 20:05:12
URL: http://acceptandmoveon.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha älskar din kärlek till mig Yaaasmin :) Men vaaadå, du är smal som en pinne och du går på diet typ 10 ggr om året! Sååå..Schuusch!

2010-06-21 @ 13:14:10
Postat av: Yasmin

Haha jaa men det har blivit en del av mig liksom..

2010-06-22 @ 08:09:39
URL: http://acceptandmoveon.blogg.se/
Postat av: Terese

Oj! Hur kan du vara så smal och väga 69kg ?! Jättefin kropp ju! Hur lång är du ? :)

2011-06-12 @ 14:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0