Dag 6

Hej hej!

Lördag kväll, klockan är 22.30 och det är dags att sova. Denna lördag har bjudit på härlig sol och faktiskt rätt så god mat. Det blev en lunch med kyckling och sallad. Prinsessorna har varit här också och det är alltid lika kul.

Men ok... Det har nu gått 6 dagar... Och jag har typ aldrig haft så här mycket sötsug förut...Borde man inte bli avvänjd när man inte äter godis på så här länge. Sex dagar är otroligt lång tid tycker jag, är det inte?

Aja, imorrn väntas en kopp te till frukost, två visningar, ingen lunch och lammkotletter till middag. Ser inte fram emot att gå hela dagen hungrig och grinig utan mat.... Får se hur det artar sig!

Nu känner jag att det här blev ett väldigt tråkigt inlägg... Ska inom de närmsta dagarna lägga upp matschemat här ifall det är någon som vill ta efter eller kanske bara se vad vi stackare faktiskt går igenom :)

Nu blir det mys med min Monschi, natti natti!



En ung och välsvarvad Camilla.....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ah... Luleminnen... :)

2010-06-21 @ 00:19:16
Postat av: Camilla

Ja, eller hur! Man skymtar även dig där i bakgrunden :)

2010-06-21 @ 13:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0