Dag 8

Tjoo..

Börjar bli fler dåliga än bra dagar nu... Är det ett tecken på att man bör sluta?

Är irriterad, trött, energilös, frussen... Och bara allmänt nere. Allt jag kan tänka på är mat. Det är helt sjukt vad man blir sugen på allt när man inte FÅR äta allt... Saker som man vanligtvis inte alls äter så ofta.

Jag har idag gått ner 4 kg. Känner att magen har blivit lite plattare, men annars så tycker jag inte att det syns så mycket.

Är idag själv hemma hos Emma och slappar medans min roomie är hos en jobbarkompis. Det är svårt att vara själv..Man vill så gärna tröstäta då. Tur att det inte finns något gott här hos Emma, annars hade jag nog syndat vid det här laget...

Förresten, har ni kollat min snygga brorsa i reklamfilmen som han spelade in i Norge (Som jag följde med på, remember)

Check it out!


Kommentarer
Postat av: Helena

Sååå jäkla braaa reklam!!!!! :) Nästa stora stjärna på infart.. och chokladen hälldes upp perfekt. ;)

2010-06-22 @ 08:27:28
Postat av: elin helander

CAMILLA! Sluta med din diet! :) Du om någon borde väl veta hur kroppen fungerar, och att din kropp kommer att suga i sig varenda droppe fett när dieten är över - och du kommer att gå upp igen.

Kom till Blge så kan vi gå ut och springa i stället...

pussar och kramar från elin! ;)



2010-06-23 @ 11:18:19
Postat av: Katja

haha åh, världens sötaste Martin och jävlar vilken snygg hand där i slutet.

2010-06-24 @ 19:26:56
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0