Vi har kapitulerat (stavas det så?)

Har supermycket att göra!

Fullt upp med jobb som ska göras innan Italien, ska träffa Linus och Johanna ikväll, midsommar kommer vilket betyder kort arbetsvecka....Vilket betyder att allt jobb måste göras innan fredag! Mycket helt enkelt..

Så jag tänkte bara dyka in här med en liten notis....
Och det är att jag har SLUTAT med dieten!

Detta hände i måndags när det bjöds på ägg och spenat till lunch. Jag fick knappt i mig spenaten, det var såååå äckligt och den satte sig uppe i halsgropen... Så den kvällen, hungriga och frustrerande fuskade jag och Emma med en påse popcorn...Och då var det kört. Det var dock ett enhälligt beslut som vi tog, vi har trots allt gått ner 4 kg, minskat 3 cm i midjan och 3 cm runt låren. Så det är väl ok.

Frågan är bara vad som händer nu? Kommer jag att gå upp 4 kg på en vecka till Italien? Hope not....

Jaja, så alla ni som var emot det här, ni har fått som ni vill, vi har misslyckats !

bloggar sen, puss puss!


Kommentarer
Postat av: elin helander

Du har lyckats! Dumma diet!

2010-06-24 @ 23:58:22
Postat av: Åsa

Hej MILLANJag tycker ni har varit duktiga. 3 cm är myclet så det är bra gjort:) Grattis:) Mycket vin blir det i Italien och god mat men rör på er lite i Italien med mysiga strandpromender tex. Kram Åsa

2010-06-25 @ 18:30:06
URL: http://asas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0