2012 - Jordens undergång?

Hej alla glada prickar!

Idag strålar solen och man blir alldeles varm inombord, I love it! Helgen var det ju inte heller något fel på, solen visade sig ganska så mycket.

Idag kommer Marcia och prinsessorna hem, ska bli så myysigt! Jag och Fernie ska åka och hämta dem på Arlanda, jag ska krama ihjäl dem! Jag har missat att Klara har börjat gå och alla Majas roiga kommentarer, hennes mun går tydligen i ett nuförtiden. Men jag får ta igen en massa tid nu.

Just nu sitter jag på kontoret och har inte så mycket att göra. Har ändå tre lägenheter som ligger ute, men det stressiga börjar inte förrän nästa vecka när visningarna är gjorda och alla budgivningar startar igång (förhoppningsvis).

Jag har blivit lite nojig efter att jag såg filmen 2012, den där jorden går under. Tänk omdet stämmer, NASA har tydligen gått ut med det? Har inte forskat så mkt i det men en teori säger att det har med Mayafolkets kalender att göra, att det slutar den 21 dec 2012.
Den andra teorin, eller det är väl sant, är att en planet är på väg att sättas i bana mellan jorden och solen (eller nåt, är som sagt inte så påläst) vilket kommer att göra att det kommer komma naturkatastrof efter naturkatastrof vilket kommer att slå ut mänskligheten.

Jag hatar sånt här! Jag vill inte dö om två år, mitt liv har ju knappt börjat! Jag kan drömma mardrömmar om sånt här och se värsta scenariot framför mig. Skulle aldrig sett den jäkla filmen....

Nej, nu ska jag tänka på nåt annat!

Chao
C


Kommentarer
Postat av: Åsa

Min älskling:) Du ska leva länge till. Det finns massor av filmer med olika datum och år för när jorden går under. Gå in i en hyr butik så ska du se. Så skönt att de kommer hem och lycka till med husen:) Hade underbart trevligt med din mamma ihelgen;)

2010-03-09 @ 08:53:24
URL: http://www.asas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0