Hantverkare - Nej tack!

Oj vad gulliga läsare jag har, alla fem!

Är faktiskt på lite bättre humör den här veckan. Är på god väg att sälja en lägenhet så varför inte börja blogga igen, haha. Det var ju bara ett pr-trick förstår ni ;)

Om en vecka åker jag och min älskling till Åre till Lojjan och Mikey, det ska bli suuperskoj och skönt att få komma iväg nånstans äntligen.

Jag och min bror har ju tagit åt oss ett lite större projekt än vad vi trodde att vi hade gjort... Nämligen att renovera hallen. Jag ångrar mig bigtime. Men det ska vara klart på söndag och då hoppas jag att allt slit är värt det. Så här trevlig ser våran hall ut nu, motiverande va?




Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha ett Pr trick !1 Så duktiga ni är verkligen. Kanske kan anlita er i framtiden? Måste visa resultatet sedan, Lova. Hoppas det gick bra idag på visningarna:) Kramis på dig:)

2010-03-21 @ 22:53:22
URL: http://asas.se
Postat av: Anonym

Ååååh vad glad jag att du inte slutar blogga

2010-03-22 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0