Sova livet ut

Gokväll!

Hade en väldigt trevlig helg i Åre, vi gjorde allt från att åka skoter i jämtlands skogar till att tillaga renkött på en sten.
 Kort sagt, en bra helg.

Nu är man hemma igen och tillbaka till verkligheten. Att en liten helg kan få en att bli lite gladare.

Orkar verkligen imte skriva idag, mycket sluddrande känner jag. Är skittrött.... Hur kan man älska en säng så mycket att man jämt vill sova. Tänk er, jag har aldrig ägt en helt ny säng. Har bara fått ärva en massa sängar, ganka snuskigt faktiskt. Och som vissa vet så har jag ganska svårt att sova så det första jag ska köpa mig när jag har råd är en säng. En bra säng. Kanske Hästens. Eller Carpe Diem. Jag får se, men det ska vara en säng som är perfekt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0