Välkommen till världen Linus

Hej hej

Sorry för dålig update. Har ju som sagt varit i Oslo med Martin och spelat in en reklamfilm. Det var hur kul som helst och jag tror att det kommer att bli riktigt bra!

Sen har det ju hänt en massa annat roligt, tex att

JAG HAR BLIVIT MOSTER!!!

Kan ni fatta?! Min finaste syter har fått en liten bebis. Han kom 6 veckor för tidigt så det kom lite som en chock. Han får hjälp att andas just nu men han är en liten fighter så han kommer att bli bra på nolltid :)

 Linus ska han heta ♥

Ska till sjukhuset ikväll och hälsa på syster, ska bli kuul! Men innan dess ska jag ha en visning, inte lika kul känns det som just nu, när jag bara kan tänka på lille Linus!


Kommentarer
Postat av: Flizan

Åhhh va roligt!!! Grattis moster CK <3

2010-05-23 @ 17:51:06
Postat av: Kumari

Grattis till att du blivit moster!

Mår han bättre nu?

Linus, vilket fint namn! ;)

2010-06-14 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0