Dag 5

Gokväll!

Är i Knivsta just nu och är sååå trött... Har haft en helvetesdag idag med jobb. Och det blir ju inte bättre av att man äter 200 g fisk (endast fisk) mitt på dan och sen inte äter förrän kl 19. Men då blev det brakmiddag vill jag lova. 200 g entrecote med sallad och broccoli. Glömde dock ta bild på den goda middagen....

Jag är dock lite rädd att det inte kommer synas nånting efter två veckor.... Har gått ner 2 kg men vart fan då??
Inte där jag vill iallafall eftersom det inte syns!

Men det gäller att hålla huvudet kallt...Familjen Cisternas sitter just nu och äter chips...Det känns ju sådär..Men man är stark och håller sig, för den jag skulle ha i hjärnan om jag fuskar är min kära vän Emma. Hon skulle förfölja mig i mina drömmar om jag tog ett enda lantchips....

Mmmm I want...






Kommentarer
Postat av: Marcia

Muhahahahahahahahahahahahahahaha. Var stark kvinna!!!Maja sitter i mitt knä och vinkar till alla bilder på dig på din blogg och säger glatt: Hej Hej Camilla!! Titta , där är Camilla!!! Hej Hej!!

2010-06-18 @ 21:30:48
Postat av: Erika

I know, jag har gått ner 2 kg och det syns fasen inte! Irriterande. Kämpa på :) Skriv vad ni äter så man jag själv kan göra't sen! ;) Kram

2010-06-19 @ 13:26:13
Postat av: Camilla

Bra idé Erika, jag lägger upp hela schemat !



2010-06-19 @ 22:34:47
URL: http://bodylanguage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0